reklama

Priechod pre chodcov - Farská ulica

Bezpečnosť chodcov je prvoradá Kvalita zvislého a vodorovného dopravného značenia v Nitre je na priemernej až nízkej úrovni. Čo je dôvodom, je témou na samostatný článok. Ja sa však snažím tieto chyby postupne naprávať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vďaka zlému vodorovnému dopravnému značeniu bolo možné parkovať tesne pred priechodom pre chodcov na križovatke ulíc Farská a ul.Pri Synagóge. Keďže považujem bezpečnosť chodcov za prvoradú, navrhol som úpravu vodorovného dopravného značenia tak, aby autá nemohli na danom mieste parkovať a autá prechádzajúce ulicou mali dostatočný rozhľad na chodcov.

Link na podnet s fotografiami z miesta realizácie:

https://www.odkazprestarostu.sk/nitra/podnety/40779/farska-ul-doplnenie-vodorovneho-dopr-znacenia

Obrázok blogu
Ivan Janček

Ivan Janček

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nitra je moja srdcovka, mám ju rad. Má však aj svoje chybičky krásy a práve tie som sa rozhodol postupne meniť. Plný energie a nápadov, tak držte palce :) V nadchádzajúcich komunálnych voľbách by som rád kandidoval za poslanca mestského zastupiteľstva Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu